V torek, 19. 11. 2024, je tudi na OŠ Sv. Jurij ob Ščavnici potekalo tekmovanje iz znanja angleščine, ki ga organizira ZRSŠ. Med izzivi, s katerimi so se štirje osmo- in štirje devetošolci oziroma devetošolke morali spoprijeti, je bilo tudi pisanje spisa o aktualnih temah. Tako so osmošolci razmišljali na temo “The Face We Show”, devetošolci pa na temo “A Deserted House at the End of the Street”.

Osmošolci so v svojih spisih razmišljali o varni rabi interneta in digitalni identiteti. Spraševali so se, kakšno profilno sliko izbrati na družbenih omrežjih, da bi zaščitili svojo zasebnost in se izognili morebitnim nevarnostim, kot so spletne prevare in kraja osebnih podatkov, ob tem pa bi kljub vsemu svojo unikatno osebnost lahko izpostavili na kreativen in varen način. Mladi pisci so poudarili pomen digitalne pismenosti in odgovornega ravnanja na spletu ter ponudili nasvete za varno spletno komunikacijo, kar kaže na njihovo zavedanje o pomembnosti varne in premišljene rabe digitalnih orodij.

Devetošolci so se poglobili v zgodbe in potencial zapuščenih hiš na koncu ulice. Svoje miselne skice so obarvali z občutki radovednosti, skrivnosti in empatije do preteklosti ter predlagali možnosti za izboljšanje skupnosti z ureditvijo neizkoriščenih prostorov. Njihove ideje o preobrazbi zapuščenih hiš v domove za starejše, muzeje ali kulturne centre prispevajo k ustvarjanju varnega in spodbudnega okolja ter h krepitvi skupnosti.

Sodelovanje na tekmovanju je nadarjenim lingvistom omogočilo, da so pokazali svoje sposobnosti in talente na višji ravni. S kreativnim pisanjem in kritičnim razmišljanjem so dokazali, da zmorejo več, saj so njihovi zapisi odsev zrelosti, odgovornosti in ozaveščenosti o širšem družbenem vplivu. S svojimi osebnimi refleksijami torej niso pokazali le svojega znanja angleščine, marveč so dokazali, da znajo ohranjati empatijo do drugih in odgovornost do skupnosti.

Razmisleki na papirju so za morebitne radovedneže skrbno predstavljeni na barvitih plakatih v “angleškem kotičku” šole, naše šolarje s strastjo do angleščine pa spodbujamo, da nadaljujejo z razvijanjem svojih talentov in prispevajo k pozitivnim spremembam v družbi.

Zapisala mentorica: Petra Kvas